Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.05.2006 11:22 - Джордж Буш желае брат си за наследник в Белия дом
Автор: angel Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1244 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.05.2006 11:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Може ли трети Буш да спечели битката за президентския пост в Белия дом? Тази теза не е изключена, ако се вземе предвид становището на първите двата президенти от фамилията. Преди години, пред журналисти Джордж Буш старши си пожела продължаване на “семейната традиция”. Според Джордж Буш младши, политиката, провеждана в момента, може да бъде продължена именно от по- малкия му брат. "Смятам, че Джеб би бил един отличен президент. Но от него зависи дали ще реши да се кандидатира", заяви той също на среща с журналисти във Флорида на 10 май.   Американският президент заяви, че не познава проектите на своя брат, чиито втори мандат като гувернатор на щата Флорида изтича през януари 2007 г. Аналогично с президентския мандат, той не може да бъде заеман за трети път. 43-тият президент на САЩ освобождава поста си през януари 2009 г., но изборите за неговото място ще се проведат през ноември 2008 г. Независимо от ранния момент, кандидатите вече са много.   Засега Джеб Буш не се съгласи да следва пътя на баща си и брат си. "Обичам брат ми. Това предложение е голям комплимент", каза Джеб пред пресата във Форт Лодърдейл. "Аз обаче не съм кандидат за президентския пост. Не съм кандидат за пост на сенатор. Доволен съм от това, да съм добър гувернатор".

Като добър батко, Джордж Буш младши осигурява попътен вятър за бъдещи достижения в политическата кариера на брат си Джеб
(на преден план)

image















Тагове:   дом,   брат,   наследник,


Гласувай:
0



Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: angel
Категория: Лични дневници
Прочетен: 420806
Постинги: 85
Коментари: 199
Гласове: 4881
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930